Twister

FAQJak objednat z Flashbay?

Vyplňte náš online formulář a my Vám  zašleme e-mailem kompletní ceník, poštou vzorky produktů a dodáme obrázek, jak by vaše logo vypadalo na našem produktu (nazýváme to 'virtuální korekturní otisk'). Přidělíme vám account managera, který vás celým procesem bude provádět, aniž byste se museli zavázat k objednávce. Poznámka: Když nám pošlete své logo ve vysokém rozlišení nebo vektorovém formátu, proces se urychlí.
Hodnocení Vyžádejte si na základě virtuálního otisku tolik změn, kolik potřebujete a neváhejte požádat o jakékoli další informace.
Objednávejte Online - získejte své heslo, přihlaste se v zákaznickém centru a použijte 'Nástroj k objednávání' - je to rychlé a jednoduché. Je možné objednávat i prostřednictvím vašeho account managera - pošlete mu e-mail s potvrzením objednávky nebo objednávkou nákupu. Uveďte množství, kapacitu pamětí, doplňky, dodací a fakturační adresu a další relevantní informace. Nezapomeňte prosím přiložit virtuální otisk, který chcete potvrdit.




Co se stane s mojí objednávkou teď?

Výroba a úprava na míru: Naše výrobní, tiskací a gravírovací týmy zpracují vaši objednávku v souladu s informacemi v systému plánování objednávek a s připojeným virtuálním otiskem, který jste předem potvrdili prodejci.
Kontrola kvality: Poté co byly produkty pečlivě poskládány, potištěny nebo vygravírovány příslušnými týmy, vaše objednávka postupuje ke 30člennému kontrolnímu oddělení, plně akreditovanému podle normy ISO, které překontroluje funkčnost každé položky i vzhled potisku nebo gravírování.
Doprava a účty: Poté, co kontrolní oddělení dokončí kontrolu 100 % položek vaší objednávky, náš balící tým pečlivě připraví vaši objednávku k odeslání. Současně naše finanční oddělení překontroluje vaši platbu a stav účtu pohledávek, aby bylo možno objednávku bez prodlení vyřídit. Po převzetí kurýrní službou TNT objednávka dostane číslo, podle kterého ji můžete sledovat na vašem účtu v zákaznickém centru.




Jak je to s platbou?

Zpracovávat objednávku začínáme okamžitě po jejím umístění. Pokud jsme se s vámi nedohodli na podmínkách úvěru, musí však před odesláním proběhnout vaše platba. Jakmile obdržíme vaši objednávku, dostanete e-mailem instrukce o způsobu platby. Je to rychlé a jednoduché - přijímáme všechny způsoby platby - od kreditních karet po převody na účet. Některým stálým klientům, veřejné správě a větším společnostem můžeme nabídnout úvěrové podmínky.




Jak dlouho to celé bude trvat?

Dodací lhůty jsou velmi krátké - běžně 5 pracovních dnů od objednávky po dodání. Když si například dnes objednáte 250 USB pamětí Classic, potištěných vaším logem ve 4 barvách a s přednahranými daty - můžete je mít do pouhých 5 pracovních dnů. Když si jich objednáte 5000, možná je budete mít ve stejné lhůtě. Ve skutečnosti naše průzkumy ukazují, že jsme v průměru zdaleka nejrychlejším dodavatelem logem potištěných USB produktů na světě.